brutality 2018

https://startmoovin.nl/wp-content/uploads/2019/06/creatief-concept-icon-moovin.png Moovin Hexagon
%
uitverkocht
10.000 +
Facebook event bezoekers
3.000 +
Facebook page likes
170.000 +
Relevante mensen bereikt

De uitdaging

Een nieuw evenement is altijd spannend, omdat het voor ons betekent dat we er alles aan kunnen doen om ervoor te zorgen dat de eerste indruk de juiste is. Het concept Brutality is een evenement met voornamelijk hardcore op hoog tempo, dat plaats zou vinden in de Time-Out in Gemert. Aangezien dit een veelbesproken uitgaansgelegenheid is, was het aan ons de taak om dit event zo neer te zetten dat mensen daar minder waarde aan hechtten.

Oh en hadden we al verteld dat het tijdens oud en nieuw plaatsvond? Nog een uitdaging, maar nog een die we maar al te graag met beide handen wilden aanpakken!

Onze aanpak

Liefhebbers van Uptempo hardcore, zoals de typerende muziekstijl van Brutality ook wel wordt genoemd, geven over het algemeen eigenlijk maar om een paar dingen: favoriete artiesten, goed geluid en een zaal vol gelijkgestemden. Om ervoor te zorgen dat de doelgroep op de juiste manier werd aangesproken en met de juiste content begonnen we met een uitgebreide content kalender.

Aangezien er nog geen enkele editie was geweest, de organisatie geen gebruik wilde maken van promotiemateriaal zoals een trailer en oud en nieuw een drukke periode is qua evenementen, werd de uitdaging voor ons des te groter. De line-up loog er echter niet om, dus dat stelde ons in staat om, samen met het inspelen op de beweegredenen van de doelgroep, het evenement neer te zetten als een sterk concept waar je bij moet zijn geweest. Dit deden we door middel van de juiste content via de juiste kanalen aan de juiste doelgroep tonen. Dat het aansloeg bleek, want het evenement was een volledige week voor aanvang volledig uitverkocht!

Projecten afgerond voor

You're currently viewing this website from an outdated browser. Switch to a modern browser such as: Chrome, Safari or Firefox to view this website.