festival marketing belevenismarketing

TITANIUM Festival 2019

De uitdaging

BKJN Events is een organisatie die voornamelijk binnen de hardcore scene opereert. Elk jaar organiseren zij diverse evenementen, waaronder Hardcore at Sea, Vive la Frenchcore en Religion. Start Moovin kreeg de mogelijkheid om al haar evenementen te ondersteunen met hun online marketing. Voor 2019 werd er een gloednieuwe festival in het leven geroepen, in samenwerking met de organisatie Dance 2 Eden, bekend van evenementen zoals Ultrasonic en Ghosttown.

Aan ons werd gevraagd om te ondersteunen bij de gehele online marketing van het nieuwe festival TITANIUM en dit tijdens de eerste editie neer te zetten als een serieuze speler.

http://festival%20marketing%20bureau

Content creatie

Bekijk hieronder een greep uit de visuele content die we verzorgden voor het festival TITANIUM Festival 2019.

Onze aanpak

Als eerst keken we naar het thema van het feest. Nadat het benodigde artwork was gemaakt, begonnen we met het opstellen van een content kalender, zodat BKJN Events en Dance 2 Eden te allen tijde op de hoogte waren van de contactmomenten met de (mogelijke) bezoekers.

Vrijwel de gehele (social) content creatie, strategie en promotie zijn met succes uitgevoerd door Start Moovin. Op verschillende momenten tijdens de campagne hebben we de nodige aanpassingen gedaan en ingespeeld op huidige situaties wanneer dat nodig was. De eerste editie van TITANIUM Festival was een gigantisch succes!

Projecten afgerond voor

You're currently viewing this website from an outdated browser. Switch to a modern browser such as: Chrome, Safari or Firefox to view this website.