Over Moovin

Start Moovin

In deze tijd, waarin online trends en ontwikkelingen belangrijker zijn dan ooit, is het soms lastig om je doelgroep op de juiste manier te blijven benaderen. Moovin helpt hierbij door advies te geven, strategieën op te stellen, of zelfs volledige processen uit handen te nemen.

Moovin komt voort uit de gedachte dat een bedrijf niet zomaar aan de top kan komen te staan. Hier dient veel kennis, tijd en energie, maar ook liefde en passie in gestoken te worden. Stilstand is achteruitgang, dus daarom helpen wij je op weg, brengen je dichter bij de top of helpen je om de top te bereiken. “Start Moovin!” is daarom ons credo.

Moovin is een bedrijf dat ontstaan is uit liefde voor marketing en storytelling. Oprichters Thomas Sterks & Laurens van Beers besloten hun jarenlange ervaring te bundelen en samen verder te gaan onder één naam. We dragen vertrouwen en transparantie hoog in het vaandel. Daarom komen we graag eerst bij je langs voor een persoonlijk gesprek. Je bent natuurlijk ook van harte welkom om bij ons een kop koffie te komen drinken.

Team

Wij zijn Moovin

Moovin bestaat uit haar twee oprichters, Thomas Sterks en Laurens van Beers. Samen besloten we om deze nieuwe uitdaging aan te gaan en onze krachten te bundelen. Laten we ons maar eens even voorstellen.

Laurens van Beers

“IEDER BEDRIJF HEEFT IETS UNIEKS. DAT PROBEER IK VERVOLGENS ZO GOED MOGELIJK TE VERTALEN NAAR DE DOELGROEP.”

Voor vele bedrijven en evenementen werkte Laurens aan passende content, bedacht hij nieuwe concepten, werkte hij strategieën uit en bracht hij hun verhalen duidelijk in kaart. Dit alles droeg ook bij aan één van zijn meest recente projecten, KLEINTJE, waarbij binnen zes maanden tijd bijna 100.000 Facebook volgers werden behaald en een nieuw kledingmerk stevig werd neergezet in de markt.

Thomas Sterks

“ALLEEN DE MENSEN BEREIKEN DIE JE WILT BEREIKEN, DAT IS MIJN UITDAGING.”

Na zijn studie besloot Thomas eerst een berg ervaring op te doen als SEA Strateeg bij Google, voor hij zich zou wagen aan een eigen bedrijf. Hoewel hij net als Laurens een passie deelt voor evenementen, ligt zijn kracht bij het bereiken van de doelgroep, op de meest efficiënte en doeltreffende manier, via de juiste kanalen. Dit ligt volledig in lijn bij zijn voorliefde voor keiharde cijfers, wat hem doelgericht en resultaatgericht maakt.

Kom langs en probeer onze heerlijke koffie.

Overtuigd dat jullie koffie beter is? We komen graag langs om het te testen.