Start Moovin x Het Zomertheater

Het Zomertheater 2020

https://startmoovin.nl/wp-content/uploads/2019/05/sold-out-trophy-moovin.png Moovin Hexagon
%
Uitverkocht
21
Uitverkochte shows in Het Zomertheater
15.000 +
Bezoekers
220.000 +
Potentiële bezoekers bereikt

De uitdaging

Door de impact van het COVID-19 virus in de samenleving moest iedereen ineens compleet anders kijken naar de manier waarop events georganiseerd worden. The Event Warehouse was genoodzaakt om Paaspop te annuleren, maar stilzitten is natuurlijk geen optie. In samenwerking met de gemeente Den Bosch en partners uit de hele eventsector werd Het Zomertheater binnen no-time opgetuigd: Een volledige coronaproof setting waar maar liefst 21 shows plaatsvinden. Start Moovin ondersteunde Het Zomertheater met de complete online marketing in de vorm van onder andere contentcreatie, copywriting en advertentiecampagnes. En met succes!

http://Het%20Zomertheater%20online%20marketing

Content creatie

Bekijk hieronder een greep uit de visuele content die we verzorgden voor Het Zomertheater 2020.

start moovin zomertheater

Onze aanpak

OVERTUIGEN MET DUIDELIJKE CONTENT

De uitdaging voor Het Zomertheater is natuurlijk dat alles weer helemaal op 0 begint. Een nieuw concept met nieuwe media en kanalen lanceren in rare tijden zorgt dat mensen niet helemaal weten wat te verwachten. Door het ontwikkelen van content waarin alle maatregelen worden benadrukt en uitleg wordt gegeven over de regels en protocollen worden twijfels bij potentiële bezoekers weggenomen. Maar natuurlijk speelt vooral het aspect van tóch leuke dingen kunnen doen in het corona-tijdperk een belangrijke rol. Door in te spelen op die emotie en het ontwikkelen van een contentplanning voor Het Zomertheater hebben we gezorgd voor een gigantisch succes.

CONVERTEREN MET STERKE ONLINE CAMPAGNES

Om de juiste potentiële bezoekers te bereiken is gekozen om content via de kanalen van de artiesten in te zetten. De fans van deze artiesten zijn de primaire doelgroep en daardoor enorm belangrijk voor het succes van een evenement. Door de autoriteit die een artiest uitstraalt en hun eigen kanalen in te zetten voor advertenties maken mensen sneller een aankoop. Door de succesvolle inzet van artiestenpagina’s en de sterke wisselwerking van duidelijke content, goede copywriting en slim ingestelde conversiecampagnes op o.a. Facebook, Instagram en Google heeft Start Moovin flink bijgedragen aan het uitverkopen van alle 21 shows in Het Zomertheater.

Review

"Start Moovin begrijpt de dynamiek van onze branche en de gevraagde flexibiliteit die daarbij komt kijken. Bij hen word je niet gezien als 1 van de velen binnen het klantportfolio. De woorden professioneel, persoonlijk en meedenkend zijn veelal van toepassing."

Dominique Versteegen | The Event Warehouse
AFGERONDE PROJECTEN VOOR

You're currently viewing this website from an outdated browser. Switch to a modern browser such as: Chrome, Safari or Firefox to view this website.