thomas eindhoven
De uitdaging
Café Thomas is een grootse verbouwing ondergaan in de zomer van 2018, wat het een van dè meest prachtige restaurant en uitgaansgelegenheid maakt van Eindhoven en omstreken. Wie al eens een bezoekje heeft gebracht aan deze vernieuwde zaak, kan haar schoonheid zeker beamen. Al vele bladen en platforms, waaronder Elle, Vogue en Fashionchick, schreven over de roze Instagrammable hotspot en Start Moovin mag haar ondersteunen diverse online marketingactiviteiten.
De vraag kwam vanuit de directie om Thomas nog beter neer te zetten online, op zowel Instagram als Facebook, en daarbij een hogere conversie behalen op het gebied van reserveringen en bezoeken aan de club.
Onze aanpak
Allereerst keken we naar alle uitingen die momenteel gedaan werden via de social media kanalen van Café Thomas. Al snel werd duidelijk dat hier nog veel winst te behalen viel. Ook qua social advertenties en Google AdWords werd er nog niets of nauwelijks iets gedaan.
Hierdoor zetten we relatief snel een social media strategie op touw en konden we binnen no-time diverse campagnes van start laten gaan om zowel het restaurant met haar nieuwe kaart, als de club, als diverse speciale actiedagen te promoten.