E-mailmarketing

E-mailmarketing

Old but gold

E-mail, het is een van de oudste online marketingkanalen en sinds kort helemaal terug van weggeweest! Het succes van dit medium heeft voornamelijk te maken met de opmars van mobiele telefonie. Iedereen kan nu overal zijn inbox checken en krijgt vaak een melding bij een nieuw ontvangen bericht. Vooral in de sectoren onroerend goed en kunst & cultuur blijkt e-mailmarketing goed te werken.

Waarom e-mailmarketing inzetten?

E-mailmarketing heeft ten opzichte van andere marketingkanalen één groot voordeel: de lage kosten. Ieder bedrijf kan op een gemakkelijke manier de e-mailadressen van klanten bijhouden in een Excel bestand. Dit bestand kan vervolgens gebruikt worden om te uploaden en e-mails naartoe te versturen.

Een ander groot voordeel is dat we met Google Analytics precies kunnen meten wat deze personen vervolgens op je website doet. Ook andere data, zoals het percentage dat de e-mail opent, is gemakkelijk in te zien.

E-mailmarketing - Moovin

Wat kan het voor jou betekenen

Bereik bestaande of potentiële klanten

Val op tussen de rest

Leidt deze mensen naar je website of ga de discussie aan

Jij kunt doen waar jij goed in bent

Wat kunnen wij doen?

Het belangrijkste aan e-mailmarketing is dat je de ontvanger van de e-mail weet te boeien. Dit is waar Moovin je bij kan helpen. Denk hierbij aan de volgende punten:

  • Het maken van mobielvriendelijke e-mailtemplates
  • Aansprekende titel en inhoud
  • Gepersonaliseerde tekst

Door dit goed aan te pakken zorg je dat meer mensen je e-mails openen en de kans dus ook groter is dat ze je product of dienst afnemen. Hierdoor kun jij doen waar jij goed in bent!

E-mail Template - Moovin

Kom langs en probeer onze heerlijke koffie.

Overtuigd dat jullie koffie beter is? We komen graag langs om het te testen.